Egyéb, Lelkizés

Rövidke visszatérés | blog

ID-10055819Több, mint egy hónap eltelt mióta utoljára írtam az oldalra. Sejtettem,hogy így lesz nyár végére a motiváció is eléggé megcsappant az íráshoz, de természetesen szeretném folytatni, ahogy majd időm engedi – vagyis majd őszi,téli,tavaszi szünetben és az érettségi után. Sajnos iskolaidőben élni is alig van idő a táncpróbák és a tanulás mellett, nemhogy még blogolni. Ha pedig időm lenne, akkor kedvem nincs, ha ráerőltetem magamra pedig csak szörnyűbbnél-szörnyűbb bejegyzések születnek. Emellett azt érzem, hogy egy keveset változtam szeptemberre, értem azt hiszem, máshogy tekintek a dolgokra, szeretnék rengeteg dolgot jobbá tenni végre, most már érzem, hogy van miért. Részben az érettségi miatt van, 18 éves fejjel fel kellene nőnöm , mivel látom hogy az eddigi látásmódom,érzéseim nem egy felnőttéi. Másfelől a barátaimnak és a fiúknak köszönhető, végre látom, hogy van kire számítani úgy igazából, sok idő óta először. Nem tudom titeket ez hogy érint/érintene, de nekem ez rengetek erőt ad.

Az életemben bekövetkezett változások hatására a blog mellett szeretnék újabb elfoglaltságot magamnak. Szeretnék idővel elindítani egy honlapot és talán később egy vállalkozást is, ami honlapszerkesztéssel foglalkozik. Ezzel össze tudnám kötni a kellemeset a hasznossal. Egyrészt gyakorolni tudom a leendő szakmámat, az informatikát és lefoglalni magamat,embereknek segíteni. Nem mellesleg némi pénzt is hozhatna a konyhára.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, én örülök hogy végre időt tudtam szakítani a blogolásra. Ugyan totál betegen írtam, de valahogy mégis több tartalom van ebben a bejegyzésben, mint a legtöbb régebbiben.

Hallgassátok meg ezt a számot, mely a hangulatomat tükrözi, kissé még melankolikus, de érezni benne a reményt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

