Egyéb

Eltűntem | blog

ID-100125293Már közel egy hete, hogy utoljára írtam, ez a nyaralásnak tudható be. De egyébként is tudom előre, hogy ha a suli megkezdődik akkor valószínűleg még ennyi cikk se lesz. Na meg mostanság jó ötletem sincs,hogy miről írjak a semmiről meg nem szívesen, nincs olyan, aki azt szívesen olvasná.

Ezen kívül lefoglal a készülgetés a sulira, beszereztem a szükséges tanszereket, elkezdtem ismételni. /Ki az az idióta tanár, aki még a nyárra is házit ad.. mintha a diák egész évben nem csinálna semmit, vagyis nyilván olyan is van, de nem az a jellemző/

Emellett belemerültem a wordpress rejtelmeibe, próbálok saját sablon készíteni. Ha bár nem egyszerű így elsőre, de úgyis megcsinálom, ha elkészül majd írok arról is. Nem értem miért de magyarul, sőt még angolul is alig található hozzá érthető,egyszerű tutorial,úgyhogy magamtól próbálkozom.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés ,legközelebb 3 nap múlva:D

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

